Een complete professionele website, met alle basis onderdelen voor uw zaak, gericht op uw sector en doel.
Eén tarief, geen verassingen...
Basis tarief = € 50 /maand *
Eénmalige opstart /ontwerpkost = € 399 *
(*) Alle tarieven zijn exclusief btw 21%
De All-in formule is inclusief
-
Domeinnaam registratie
-
Eigen beheer van o.a. pop-up en foto's
-
Opleiding CMS en support
-
Professionele hosting 50 GB op HP PRO Servers
-
Dagelijkse backup voor gegevens garantie
-
Onbeperkt dataverkeer
-
Responsive design voor perfect beeld op elk toestel
-
Een heropfrissing elke 4 jaar, houdt alles up-to-date
-
De wettelijke GDPR en Privacy
-
Beveiliging dankzij het SSL-certificaat
-
2 Vaste e-mailadressen met IMAP
-
Een standaard contactformulier
Naadloze uitbreidingen & opties
Naast onze All-in formule, kan je uw website uitbreiden met bestaande modules of opties op maat.
Bekijk hier alvast de bestaande mogelijkheden
U wil een complete webwinkel uitbouwen? Dan kies je het e-Commerce pack. Met alle webshop functies en koppelingen met verzend- en betaalsystemen en extra webruimte tot 120 Gb.
Stel al uw producten in de kijker volgens het principe van een webshop, maar dan zonder de online verkoop. U kan uw producten opsplitsen in categorieën, enz.
Nadien eenvoudig uit te breiden naar het e-Commerce pack.
Verzamel de e-mailadressen van al uw klanten en stuur onbeperkte mails en nieuwsbrieven, conform de GDPR privacy wetgeving.Aan 5000 mails per dag
Stel uw tweedehands wagenpark tentoon. Beheer de verkopen, specificaties over de motor, het interieur alsook een opsomming van de opties en natuurlijk de verkoopprijs. Communiceer via mail met uw klanten.
Uw klanten zien aan tafel in uw horecazaak of op uw terras en kijken online, eventueel via een QR code, naar de menukaart. U kan uw dranken en spijzen hier compleet zelf aanpassen, toevoegen en verwijderen.
Speciaal ontworpen voor de HORECA sector met name restaurant, hotel, B&B, enz. Laat uw klanten een tafel, een kamer of een vakantiehuis reserveren en beheer deze reservaties in een kalender. Communiceer met uw klanten.
Deze veelzijdige toepassing kan u gebruiken voor de verhuur van bijvoorbeeld voertuigen, springkastelen, discobars, fietsen, gereedschappen, feestzalen, enz. Compleet met beheer over verhuringen en kalender export.
Je wil iedereen op de hoogte houden van een tijdschema of een kalender met geplande activiteiten of evenementen? Deze kalender kan het perfect en is ideaal voor organisaties of verenigingen.
Ontvang op het juiste moment mensen in uw zaak, maar maak het voor uzelf en uw klanten eenvoudig.
Met de online afspraak module kan iedereen snel en efficient een afspraak vastleggen.
Maak een portfolio van al uw projecten of breng het recente nieuws binnen uw sector of over uw zaak, eenvoudig en overzichtelijk op je website.
Deel de mening van uw klanten met iedereen op uw website. Een directe link met de Google diensten maakt het mogelijk rechtreeks recenties toe te voegen en te vertonen op uw website.
U wil voor uw klanten en/of leden een apparte toegang verschaffen aan uw website? Dat kan met deze toepassing. Zo laat je uw leden of klanten toe tot een afgesloten beheer van bijvoorbeeld hun eigen pagina of gegevens.
Mooie beelden maken ook een prachtige website. Wij sturen onze fotograaf langs voor een complete fotoshoot van uw zaak.
€ 350 /shoot *
Het schrijven van de juiste tekst in niet altijd eenvoudig. Ook hier bieden we u een helpende hand. Bezorg ons de nodige feedback en wij gieten deze in een treffelijke tekst voor uw website.
€ 0,15 /woord *
(*) Alle tarieven zijn exclusief btw 21%